Greve Fodbold indkalder hermed til ordinær generalforsamling den 22. marts 2023, kl. 19.00 i Greve Idrætscenter – 2 sal.
Dagsordenen for den ordinære generalforsamling er:
- Valg af dirigent
- Formanden aflægger beretning
- Kasserer eller formanden fremlægger det reviderede regnskab til generalforsamlingens godkendelse
- Behandling af indkomne forslag
- Kasserer fremlægger budget, herunder kontingentfastsættelse, til generalforsamlingens godkendelse
- Valg til bestyrelsen
– Formand, ulige år
– Kasserer, lige år
– To menige medlemmer, lige år, valg gælder for 2 år
– Tre menige medlemmer, ulige år, valg gælder for 2 år
– 1. – 2. -suppleant, hvert år, valg gælder for 1 år - Valg af revisor, lige år, valg gælder for 2 år
- Eventuelt
I følge vedtægterne skal forslag til behandling være bestyrelsen i hænde senest 8 dage før generalforsamlingen.
Deltagelse er for alle klubbens medlemmer og skal foregå i henhold til klubbens vedtægter § 13.
Send derfor venligst besked om deltagelse minimum fem dage forinden på grevefodbold@grevefodbold.dk, således at der kan foretages nødvendige foranstaltninger.
Vel mødt
Bestyrelsen
Vedlagt er regnskab for 2022.