Greve Fodbold indkalder hermed til ordinær generalforsamling den 21. marts 2024, kl. 20.00 i Greve Idrætscenter – 2 sal.
Dagsordenen for den ordinære generalforsamling er:
- Valg af dirigent
- Formanden aflægger beretning
- Kasserer eller formanden fremlægger det reviderede regnskab til generalforsamlingens godkendelse
- Behandling af indkomne forslag
- Kasserer eller formanden fremlægger budget, herunder kontingentfastsættelse, til generalforsamlingens godkendelse
- Valg til bestyrelsen
– Formand, ulige år
– Kasserer, lige år
– To menige medlemmer, lige år, valg gælder for 2 år
– Tre menige medlemmer, ulige år, valg gælder for 2 år
– 1. – 2. -suppleant, hvert år, valg gælder for 1 år - Valg af revisor, lige år, valg gælder for 2 år
- Eventuelt
I følge vedtægterne skal forslag til behandling være bestyrelsen i hænde senest 8 dage før generalforsamlingen.
Bestyrelsen har forslået en tilføjelse til de nuværende vedtægter § 15: Stk 9.
Jens Dahmani (Selsøvej 66, 2665 Vallensbæk Strand) har indsendt yderligere forslag til behandling.
Deltagelse er for alle klubbens medlemmer og skal foregå i henhold til klubbens vedtægter § 13.
Send derfor venligst besked om deltagelse minimum fem dage forinden på kasserer@grevefodbold.dk, således at der kan foretages nødvendige foranstaltninger.
Vel mødt
Bestyrelsen
Vedlagt er regnskab for 2023.