Sidste rettidige frist for indbetaling af kontingent for foråret 2022 var 8. marts og er dermed nu overskredet.

Der er desværre mange der har “glemt” kontingentbetalingen.

Ved manglende indbetaling af kontingent, vil den enkelte spiller ikke længere være spille- eller træningsberettiget, og den enkelte spillers spillercertifikat vil derfor også være blokeret.

Denne proces starter allerede fra i dag, og der er ikke døgnbemanding i klubben, når man for sent opdager at man ikke længere kan påføres et holdkort til den næste kamp.

Trænere/ledere opfordres derfor til at lave holdkort i god tid, så man ikke står lige inden kampen og ikke kan finde en spærret spiller.

Så få nu fundet allerede tilsendte betalingslink frem og få betalt …
Eller kontakt klubadministrationen ved Betina Krarup på betina@grevefodbold.dk og få tilsendt et nyt link.

Greve Fodbold
Økonomiteam