Det blev en nervepirrende kamp da Greve Fodbold U13 talenthold i går blev pokalmestre ved at slå Roskilde Boldklub med 3-2 i finalen.

Roskilde kom bedst fra start og bragte sig allerede efter få minutter foran 0-1. Greve drengene så lidt tynget ud af kampens betydning.

Stille og roligt fik drengene spillet sig ind i kampen, og 2. halvleg foregik på Greves præmisser. GF kom foran med 3-1, og det talrige publikum så en sikker sejr indenfor rækkevidde.

Uroen viste sig dog da Roskilde kort før tid reducerede til 3-2 og havde frispark tre meter fra Greves mål. Heldigvis blev bolden reddet på stregen, og GF U13 Talent kunne fortjent kalde sig pokalmestre.

Igennem hele pokalturneringen har både trænere og spillere vist store præstationer på deres kunnen. Hæderkronede klubber med flere klublicensstjerner er sikkert blevet overvundet. Flot.

Stort tillykke til spillere og trænere🥇⚽️💪

Se holdet sejrssang her.