Efter vellykket afholdelse af Greve Fodbolds første officielle trænerskole i 2018, tilbyder vi nu igen mulighed for tilmelding til endnu et undervisningsforløb. Trænerskolen vil blive afholdt på første sal i hallen tirsdag den 12.03 og tirsdag den 19.03, klokken 19:30 – 21:30.

Trænerskolen indeholder i alt fire moduler.

12. marts:
1. Ledelsesstil
2. Træningsopbygning

19. marts:
3. Spillestil
4. Scouting

Trænerskolen henvender sig til både pige- og drengeafdelingen. Undervisningen bliver afholdt af udviklingsleder for ungdom Anton Moestrup, og alle trænere i klubben er meget velkomne.

Ønsker du at deltage, så tilmeld dig venligst ved at skrive til antonmoestrup@gmail.com.

For alle U6-U12 hold, så foregår trænerskolen desuden også ude på banerne sammen med udviklingsleder for børn Mads Laugesen, som vil komme rundt til alle hold. Er der spørgsmål så kontakt Mads på madslaugesen@gmail.com.

Bedste hilsener
Greve Fodbold