Grundet Corona-virussen spiller FCK uden tilskuere til resten af deres hjemmekampe i marts, og derfor er Blue & White Banner Day også aflyst. FCK håber at kunne afholde dagen på et andet tidspunkt. Fra Greve Fodbolds side, så vender vi retur når vi ved mere.

I kan læse om, hvordan FCK forholder sig til situationen her:

BLUE & WHITE BANNER DAY

Søndag d. 22. marts kl. 14.00 mod Randers FC

Kære medlem

I forbindelse med Superligakampen F.C. København vs. Randers FC, søndag d. 22. marts holder FCK Blue & White Banner Day for alle deres samarbejdsklubber.

På denne dag bliver det gode samarbejde med alle samarbejdsklubber hyldet. Det foregår med en flagparade inden kick off. FCK inviterer derfor alle Greve Fodbold medlemmer i Telia Parken til et brag af en søndag eftermiddag.

Alle medlemmer kan skrive sig op til to gratis billetter til Blue & White Banner Day og derved kampen, FCK-RFC via dette link.

FCK gør opmærksom på, at sidste frist for tilmelding og dermed at skrive sig op til to gratis billetter er onsdag d. 18. marts kl. 12.00. Efterfølgende vil der blive sendt voucherkoder ud til alle tilmeldte, som de selv skal indløse til billetter på billet.fck.dk.