Kære trænere og frivillige.

Så er det ved at være tid til årets fest for trænere og frivillige.

Arrangementet vil udelukkende handle om, at vi skal hygge os sammen med lidt mad og drikke samt det primære formål at sige tusind tak for alle frivilliges kæmpe indsats i Greve Fodbold.

Da vi trods alt er en fodboldklub vil der dog også snige sig en fodboldquiz ind, og vi vil se Champions League finale på storskærm kl. 21.00.

Invitationen gælder for alle nuværende trænere og frivillige samt fremtidige trænere og frivillige, der er blevet tilknyttet for efteråret 2019. Det betyder, at der vil være rig mulighed for at hilse på ny tilkommende og give dem en ordentlig velkomst.

Arrangementet er gratis og vil finde sted i klubhuset lørdag 1. juni fra kl. 16:00.

Tilmelding skal ske på Place2Book ved følgende link – tilmeld jer gerne så hurtigt som muligt, så vi kan bestille mad og begynde indkøb af varer:

Er der tid, lyst og lejlighed så er der mulighed for at begynde festen lidt tidligere på dagen. Kom derfor op og støt Greve Fodbolds Danmarksseriehold, som samme dag 1. juni kl. 13:00 tager imod lokalrivalerne fra Karlslunde på Greve Stadion.

Vi glæder os til at se jer.

Mange sportslige hilsener

P.S. Tilmelder man sig uden at møde op eller afmelder tilmeldingen senere end 23. maj, vil man efterfølgende blive opkrævet kr. 250,-

P.P.S. Det har desværre ikke været muligt at finde en dag, hvor der ikke spilles kampe eller stævner. Repræsentanter for alle afdelinger har været med i vedtagelse af tidspunkt, og der er forsøgt at tage hensyn til så mange som muligt. Fra næste år vil det være muligt at deltage i et festudvalg. Så har du lyst til at hjælpe samt være med til at bestemme, hvornår og hvordan arrangementet skal forløbe, så tilmeld dig på grevefodbold@grevefodbold.dk.