GREVE FODBOLD SØGER STUDENTERMEDHJÆLPER TIL BØRN OG UNGDOM

GREVE FODBOLD søger studentermedhjælper til udvikling og løbende varetagelse af Greve Fodbolds digitale platforme. Vi vil gerne kommunikere bedre og mere omfangsrigt med vores medlemmer samt deres forældre. Og vi vil også gerne profilere de virksomheder og mennesker, der har valgt at støtte vores klub på endnu bedre vis.

GREVE FODBOLD HAR PÅ KORT TID skabt en kulturforandring med nye fodboldfaglige og sociale tiltag. Vi skal derfor vise vores medlemmer og vores lokalområde omfanget af disse tiltag. Hvad enten det drejer sig klubbens egen fodboldskole eller Store Trænerdag. Workshop med mental robusthed eller vores egen trænerskole. Greve Goal Show eller måske et af U10 holdene, der overfor resten af klubben gerne vil vise ugens bedste dribling på video. Vi vil vise historier, der kan øge temperaturen på humørtermostaten et par grader hos dem, der læser dem. Og måske også inspirere og motivere folk til at støtte klubben på den ene eller anden måde. Vil du være med til det?

SOM STUDENTERMEDHJÆLPER BLIVER DU ansvarlig for udvælgelsen og delingen af de bedste historier på vores egen hjemmeside, Greve Fodbolds Facebook-side og fremadrettet også på Instagram. Det kræver evnen til at kunne identificere de varmeste og mest relevante historier ud fra vores allerede definerede værdisæt. Derudover skal du også være personen, som møder (især) de yngre spillere ude på banerne og være med til involvere på en humørfyldt og anerkendende facon.

DU KOMMER TIL AT STARTE i en tid, hvor Greve Fodbold har gang i mange forskellige tiltag, så du skal være god til at strukturere dit eget arbejde og være hurtig på tastaturet, når det kræves. Til gengæld får du mulighed for at sætte dit præg på klubbens platforme overfor mere end 10.000 børn, unge og voksne.

VI ER LIGEGLADE MED din uddannelse eller alder. Til gengæld går vi op i din evne til at komme med sjove idéer samt at producere spændende indhold. Du kan eventuelt være en dreng eller pige på et af vores hold fra U16/17/18/19 eller måske første- eller andetårs-senior. Det kan også være, at du ikke længere spiller fodbold men kender flere i klubben. Det betyder ikke noget, så længe du vil være en del af Greve Fodbold.

VI SØGER EN STUDENTERMEDHJÆLPER fra 1. april. Arbejdstiden er 6 timer ugentligt efter aftale, og vi tilpasser naturligvis dine dage, så du kan passe fodbolden eller andre ting ved siden af. Stillingen er lønnet med økonomisk godtgørelse, så du måske kan slippe for at gå med aviser eller andre fritidsjobs.

VI FORVENTER, at du kan bruge en mobiltelefon til at tage billeder og video med samt kommunikere forståeligt på skrift. Hvis behov, så vil du blive introduceret til brug af spejlrefleks-kamera samt billedbehandling i Photoshop og videoredigering i iMovie eller Adobe Premiere.

DU ANSØGER VED AT SENDE ansøgning med beskrivelse af dig selv og eventuel erfaring samt forklaring på, hvorfor du ønsker at hjælpe Greve Fodbold. Send på mail til jari@grevefodbold.dk. Gerne så hurtigt som muligt.