VIL DU VÆRE MED TIL at opfylde vores mål om at blive en af Danmarks 25 bedste fodboldklubber? Har du mod på at tage ansvaret for at kommunikere gode historier ud til medlemmer, forældre og sponsorer, og har du erfaring med at formidle indhold til sociale og digitale medier? Så er fritidsjobbet som kommunikationsmedarbejder måske noget for dig.

GREVE FODBOLD HAR INDENFOR DE SIDSTE PAR ÅR skabt en kulturforandring ved både eksisterende samt nye fodboldfaglige og sociale aktiviteter. Vi har netop fået tildelt en DBU Klublicens og skal til at vise medlemmer samt lokalområde omfanget af vores positive kultur og vores nye tiltag. Hvad enten det drejer sig om klubbens egen fodboldskole eller Store Trænerdag. Workshop med mental robusthed eller klubbens interne trænerskole. Det årlige stævne Greve Goal Show eller måske den tilbagevendende Pigeraketten. Vi vil formidle historier, der viser klubbens positive udvikling og samtidig kan inspirere folk til at støtte klubben på en af mange måder, som er mulig.

DINE ARBEJDSOPGAVER vil hovedsageligt bestå i at:
–  producere indhold til hjemmeside og sociale medier – både video, billeder og tekst
–  videreformidle nyheder og anden generel information med potentiel dialog
–  bidrage med idéer til struktur og indholdskalender

DINE KVALIFIKATIONER skal gerne bestå i at:
–  have talent og forkærlighed for at formulere dig skriftligt, så budskabet går rent ind hos modtageren
–  være kreativ og god til at se forskellige indgangsvinkler i formidlingen – både skriftligt og visuelt
–  arbejde struktureretog resultatorienteret med overholdelse af aftaler og deadlines
–  kunne samarbejde med godt humør

VI KAN TILBYDE:
–  en spændende stilling med stor frihed og medansvar
–  stor indflydelse på tilrettelæggelsen af arbejdsopgaver
–  et dynamisk og humørfyldt arbejdsfællesskab med mange unge mennesker
–  gode muligheder for personlig og faglig udvikling
–  et ambitiøst og engageret miljø, hvor vi arbejder sammen om at nå fælles mål
–  økonomisk godtgørelse efter kvalifikationer og tidsforbrug

DU VIL I DAGLIGDAGEN primært skulle være selvkørende og bestemmer derfor også selv din fysiske arbejdsplads. Det er dog påkrævet, at du i nogle af ugens dage bevæger dig rundt på GIC anlægget, hvor Greve Fodbolds børn, unge og voksne træner. Det vil være muligt at få en fleksibel arbejdsstation på klubbens kontor øverst i Greve hallen. Herfra er der mulighed for at samarbejde med halvtidsansatte, talentchefer og/eller bestyrelsesmedlemmer, hvis nødvendigt.

ARBEJDSTIDEN ER 5-10 TIMER UGENTLIGT efter aftale, og arbejdet er naturligvis tilpasset, så du kan passe egen karriere, uddannelse eller andre ting ved siden af. Det er en fordel, hvis du har relevant erhvervserfaring fra lignende opgaver eller er i gang med en kommunikationsuddannelse men det er ikke et krav.

INTERESSERET? – Så glæder vi os til at høre fra dig
Du ansøger ved at sende en mail med beskrivelse af dig selv og eventuel erfaring til bestyrelsesformand Brian Lemmeke, som du også vil referere til ved ansættelse. Send mail til formand@grevefodbold.dk

Stillingen søges besat til start den 1. august 2020.