I Greve Fodbold vil vi gerne være endnu dygtigere til at fortælle om vores værdier, vores nye sportslige tiltag, vores kommende aktiviteter og ikke mindst vores daglige begivenheder. Det kan dog være svært at finde tid i en travl hverdag, hvor førsteprioriteten altid vil være; at skabe det bedste miljø samt de bedste forhold for vores børn og unge.

MEN … nogle gange ‘falder’ vi over et opslag på de sociale medier, som absolut bør være til stede på klubbens hjemmeside grundet en perfekt vinkel og indhold.

Præcis et opslag som Kenneth Kretschmer Petersen lagde på Facebook i går (25. juni 2020) da vores dygtige U13 piger tabte pokalfinalen til Hekla.

I stedet for at fokusere på resultatet, så fokuserer Kenneth på noget meget større, der bringer klubbens værdier i spil og samtidig en meget vigtig pointe ved at være fodboldspiller i Greve Fodbold. Nemlig at kunne se dagligdagens uundgåelige små nederlag som spændende udfordringer, der med tiden nok skal overkommes, hvis blot man har det rigtige mindset. Det skaber vindere på lang sigt … flot sagt og hermed Kenneth:

“Dagens finale på Greve Idræts Center blev en fantastisk fight.

Tak til Greve Fodbold og GIC for de flotte rammer om dagens kamp.

Det hele endte med en fortjent sejr til Hekla. Efter en helt lige første halvleg, satte Hekla sig mere på det i anden halvleg og får i en chancefattig kamp sat 2 mål ind i de sidste 10 minutter.

Lidt ordkrig på sidelinjen med Mathias Cherno Guy blev afløst af kram efter kampen, sådan som fodbold skal være.

Halvdelen på billedet kan tage pokalen med hjem, men alle er vindere 🙌🏽!

Tak for kampen Matias, Jesper & Heine.

Tillykke til Hekla🏆