Regeringen og Sundhedsstyrelsen har pr. 9. december skærpet retningslinjerne for smittebegrænsende adfærd – også i foreningslivet og hermed også i Greve Fodbold.

På baggrund af gårsdagens udmelding fra myndighederne vil samtlige fodbold aktiviteter i Greve Fodbold – både indendørs og udendørs inklusive omklædning – være lukket fra onsdag den 9. december 2020 til og med søndag den 3. januar 2021.

Det betyder, at de fleste hold går på juleferie en uges tid før planlagt.

Vi håber, at alle har forståelse for denne beslutning, og at alle vil efterleve de nye restriktioner, så vi hurtigst muligt kan få startet fodbolden op igen.

Er der behov for selvtræningsprogrammer i juleperioden, så kontakt venligst:

U19-U17: Anton Moestrup Rasmussen: anton@grevefodbold.dk
U15-U14: Mads Laugesen: mnl@grevefodbold.dk
U13-ned: Lasse Egelund: le@grevefodbold.dk

Vi vil gerne benytte lejligheden til at takke alle klubbens trænere, ledere samt andre frivillige for året, der er gået. Tak fordi I er med til skabe et miljø med tryghed, trivsel og glæde. Og tak for jeres håndtering af Corona situationen igennem størstedelen af året.

Alle GF medlemmer, frivillige og deres familier ønskes en rigtig glædelig jul og et godt nytår.