Greve Fodbold kan ikke fungere uden hjælp fra frivillige. Derfor er frivillige helt afgørende for kvaliteten af klubbens børne- og ungdomsmiljø. Du kan som forælder, pårørende eller gavmild personlighed bidrage til at give børn samt unge en bedre og sjovere oplevelse ved at støtte op omkring klubben, børnene og holdene.

Der er mange gode grunde til at blive frivillig i en af Danmarks største fodboldklubber. Som frivillig gør du en kæmpe forskel for andre, du styrker dine egne kompetencer, og du bliver en del af Greve Fodbolds store fællesskab med masser af spændende oplevelser som bonus.

Uanset de mange frivillige hænder, som heldigvis allerede hjælper til i klubben, så er der hele tiden brug for flere. Kontakt os på grevefodbold@grevefodbold.dk, så vil vi tilbyde en mulighed, der passer præcist til dine behov. Alle henvendelser er naturligvis fortrolige.

Greve Fodbold kan altid bruge frivillige, der har lyst og energi til at hjælpe som:

– Trænere eller holdledere
– Hjælpende hænder i forbindelse med faciliteter og boldrum
– Praktisk hjælp til arrangementer som stævner, fodboldskole, sociale events m.m.